2012. augusztus 3., péntek

IV.

Sokáig itt voltak a srácok. El akartm küldeni őket, de nem tudtam, mert akkor előveették a szomorú kiskutyanézést.
-Srácok ha nem tünt volna fel már fél 1 van.-mondtam hullaként. -És aludnom is kellene. Különben holnap engem nem láttok.
-Jéé télleg. De Törpe! Még beszélgessünk! Léccii Lécci-nézett rám bagoly szemekkel Iker.
-Nem . Így is örülök ha felvonszolom majd magamat a lépcsőn. Amúgy nem tehetek róla, hogy Ti ilyen óriások vagytok. Sajnálom, hogy csak 168 centi magas vagyok. Habár vannak előnyei-mondtam nevetve.-Na akkor srácok holnap reggel 7-kor várlak titeket. a többieknek is szóljatok, kivéve Mr . Egónak. Köszi. -mondtam és toltam ki őket az ajtón.
-itt leszünk.-mondta Sese.-Mesutot értesítem hamár itt lakik mellettem.
-Én pedig szólok Gonzának-mondta Iker.
-Rendben. Zenéről mindenki maga gondoskodik, mert én nem tudom, hogy Ti mire szerettek futni.
-Mindenre-vágta rá Sergio.
-Nekem meg mindegy. Ilyenkor kikapcsol az agyam-mondta Iker egy vállrándítás kiséretében. Egyébként csak úgy szólok, hogy holnap este Saraval  megyünk vacsizni. Gyertek el,mert bejelenti valónk van. Szóval sok szeretettel várunk Titeket, és Miriamot is Ramos! Vivi téged pedig azért, mert szeretnélek bemutatni a barátnőmnek. Meg kiváncsi is rád. Meséltem rólad neki.
-Rendben. Ohh köszönöm a meghívást szívesen elmegyek, legalább lesz ismerősöm rajtatok kívül. Szívesen megismerem azt aki  a szívedben a legtöbbhelyet elfoglalja. Mennyire kell kinyalni magam?
-Szívesen. Nem nagyon kell kiöltözni.
-Hahó, nem tünt fel , hogy ÉN is ITT vagyok MÉG!-közölte Ramoszító durcásan.
-ŐŐŐ nem?!-mondta Iker.-Már hozzászoktam, hogy mindig a közelemben vagy.
-Na ne legyél durcáás-néztem rá kölyökkutya pofival, és adtam neki egy puszit, csakhogy Ő a fejét kicsit arréb húzta így a puszi a szájasarkába kapta
-Na gyerekek ne elöttem.-mondta Iker. -Tudjátok itt kicsik is vannak?
-Maci magadra gondoltál?-kérdezte röhögve Sese.-Tudjuk, hogy éppen ütöd a 3éves szintet. Csak eddig nem vallottad be, de mostmár tanum is van!
-Nem akarok beleszólni , de miért is Maci?
-Az arcszőrzet miatt. -mondta durcásan Iker.-Ami most igen is divatos! Én hozom divatba. Különben is Cescnek is van meg Piquének is!
-Sajnálom , de azt kell mondanom neked, hogy az ősember forma senkinek sem jön be! Habár Saranak lehet. Mi lenne ha holnap megborotválkoznál?
-Najó megkátom mit tehetek. De nem is vagyok annyira ősemberes, vagy mégis?
-Nem nem vagy az. Még. De a valaki már hasonlít rá.
-Ki? -kérdezték egyszerre.
-Piqué.
Kitört mindegyikből a röhögés. Egyszerűen nem bírták abbahagyni.
-Sziasztok srácok-mondtam és otthagytam Őket.Felmásztam a szobámba levettem a ruháimat majd felvettem apa egyik polóját ami a combom közepéig ért meg egy tiszta fehérneműt. Befeküdtem az ágyba és rögtön elnyomott az álom.


*Másnap reggel*
-Vivianne! Vivi! Viii!Kelj már fel! -mondta valaki.
-Él még?-kérdezte egy másik hang
- lélegzik.-mondta az aki keltegetni próbál.
-Hozzak vizet?-mondta egy mély hang
-hozz. talán nem lesz ideges a víz miatt.-válaszolt az aki keltegetett.
Na ha hoznak vizet addig én meg viccelem őket. Veszek egy nagy és mély lélegzetet majd visszatartom a levegőt.
-Sergio nem bántásból, de nem mozog a mellkasa.-az egyik hang.
-Mi? Nem Gonza rosszul látod. Várj meghallgatom vesz-e levegőt!
Érzem, hogy valaki közel, nagyon közel hajol az aromhoz. Már elröhögném magam, de akkor oda lenne a vicc.Najó ki fogom bírni.
-NEM VESZ LEVEGŐT!!!!!-vísítozott valaki- IKEEEEEEEEEEEEER! GYEREEEE IDEEE MOOSSSSSST!
-Mi az mi történt?-kérdezte a legmélyebb hang aki ezek szerint Iker kissé loholva.-Mi van Sergio?
-Nem. Nem vesz levegőt!
-A szíve dobog? Pulzusa van?
-Igen de nagyon gyenge!-ja igen a zsenik az nem jut eszükbe, hogy alvás közben  lelassul a vér áramlása. Vagy amikor nem veszünk levegőt akor is ugyanez van. Hogy szerezték meg ezek az e.üt az autóhoz?
-Akkor lélegeztesd szájból szájba!-mondta a Iker.
-Jó. -mondta Sergio.Már megint túl közel került az arcomhoz. Nekem kipattantak a szemeim.
-Meg ne próbáld! Gyerekek , hogy kaptátok Ti meg az e.üt a jogosítványhoz? Alváskor, valamint amikor nem veszünk levegőt, lelassul az ember pulzusa.
-Jól van kedves nővérke! Nem lehetünk olyan okosak mint egyesek!
-Nővér?-jött egyszerre a kérdés Gonzától és Mesuttól.
-aha szeptember 3-án kezdek a nővérképzőn. Emelett van egy masszőr és egy kozmetikus végzettségem.
-Ja és ért az autókhoz, meg tud motorozni valamint olyan erőnléte van mint nekünk négyőnknek összesen.
-Már kedvelem a csajt!-jött oda az ágyhoz Mesut.-Legalább lesz olyan aki el tud látni minket ha lesérülünk vagy betegek vagyunk.
-Már Te is ezzel jössz. Legalább ismerjetek meg egy icike-picikét , mielött ezt mondjátok. Honnan veszitek amúgy, hogy nem a Barcától vagyok kém? Ez csak egy álca amit most láttok. Az FBI  vagy a CIA embere is lehetek.
-Tegnap este kiismertelek.-mondta Iker. -De mi lenne ha felöltöznél és elmennénk futni? Már egy ideje próbálunk felkelteni.
-10 perc max és mehetünk. -mondtam és kikeltem az ágyból. A srácok csak néztek amikor a szekrényemből elővettem egy melegítő nadrágot, ami az öcsémé,-Ja igen a 12 éves öcsém magasabb nálam és focizik. Én vagyok a legkisebb a családban. Ez zavaró tényező.- meg egy toppot. A polót pedig amiben aludtam egyszerűen levettem magamról, és felvettem az edzőruhát, kerestem egy zoknit, amit felvettem. A telefonomat fülhallgatóval együtt beraktam a zsebembe, majd bementem a fürdőbe és megmostam a fagam.
-Most komolyan elöttünk öltözött át?-kérdezte Sese. -Vagy csak álmodom az egészet.
-Nem álmodtad. De most menjünk.-mondtam és lementem felvettem a tornacipőmet, majd a konyhában a kávéfőzőt beállítottam. Ha majd hazaérek akkor tudjak kávézni. CSipet csapatunk összekaparta magát és elmentünk a tegnap meglátogatott parkba.





5 megjegyzés:

  1. Hola Vivi :)

    Annyira szuper volt ez a rész *_*
    Iker és Sergi milyen kis aranyos volt amikor nem akartak hazamenni :D
    A Piqués résznél akkorát nevettem :D
    Az is jó volt amikor Vivi megviccelte a srácokat.
    Majdnem csók Ramosszal *_*
    nagyon várom a folytatást!
    xoxo: Titiania

    UI:remélem kibékűltetek a barátnőddel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hola Tita!
      Köszönöm:D igyekeztem. Megpróbálok sietni vele!
      A barátnőmmel sikerült megbeszélni mindent, de nem lesz ugyanolyan a kapcsolatunk.
      xoxo: Vivi

      Törlés
  2. Szia! :)

    "Maci magadra gondoltál?-kérdezte röhögve Sese.-Tudjuk, hogy éppen ütöd a 3éves szintet. " - > Na én itt kifeküdtem :D :D :D Olyanok, mint a gyerekek :D :D
    Vivitől azért kicsit gonosz tréfa volt, de édes volt, ahogy Sese megijedt. :D Gonza meg milyen kis szemfüles volt, hogy észrevette, hogy valami még sincs egész rendben :D :D
    tetszett! Várom a folytatást!:)
    Remélem, jól alakult a találkozó a barátnőddel!:)

    Puszi:
    Detti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Igyekszem hamar megírni! A barátnőmmel megbeszéltem mindent és már nem lesz meg az a szoros kapcsolat ami eddgi volt, de kibékültünk.
      xoxo: Vivi

      Törlés