2012. augusztus 4., szombat

V.

A srácok 1 óra futás után feladták, nem bírták. Hah ,  a sportolók!  Én aki csak néha elmegy futni, vagyis mindennap jobban bírom mint ők!
-Törpe nem fáradtál el?-kérdezte Gonza
-Nem. Teljesen fitt vagyok, miért Ti? Ne mondjátok, hogy nem bírjátok! Könyörgöm Ti SPORTOLÓK vagytok!
-Na jó, mi ki vagyunk fulladva, menjünk haza. Különben is a vicced nem volt tréfás!- duzzogott Sese.
-Jó menjünk. De csak azért, mert ha leöntöttetek volna vízzel nem éltétek volna túl. Iker Casillas és Sergio Ramos biztosan nem létezne.
-Miért ? Mit csináltál volna?
-Ha vízzel keltenek ideges és morcos vagyok egésznap. Valószínüleg élve temettelek volna el titeket-néztem rájuk angyalarccal.
-De nár bökdöstünk, rázogattunk, sőt ugráltunk is melletted. Nem reagáltál semmire.Így jött a vízes ötlet.
- Máskor inkább bömböltessetek zenét arra felébredek!
-Van amit kefejezetten gyülölsz?-jött a kérdés Gonzától.
-Lady Gaga Alejandro, Paparazzi. Fúj ezt a 2 számot ki nem állhatom! A többi számával nincs bajom.
-Hé az Alejanro igen is jó szám!-Ellenkezett Mesut.
-Hallgasd sokat. Jaj kihagytam a legjobbat. Selena Gomez Love You Like a Love Song. Ha meghallom kiráz a hideg! Úgy szeretlek ,mint egy szerelmes dalt. Fúj blöe-mondtam röhögve.
-Mit szeretsz akkor?
-Most kezdjem el sorolni?
-Igen -jött 4 válasz egyszerre.
-Ez ilyesztő. De kezdem. Nicki Minaj, Eminem, Flo-Rida, David Guetta , Gaga számok kivéve az előzőek, Skrillex, Avicii, 50 Cent, Lil Wayne, Bruno Mars, de meghallgatom a One Directiont, Justin Biebert is. Justin  Timberlake, Timbaland, Pitbull, Ne-Yo, Mohombi, Petey Pablo, Eric Saade,  Jay Z, Beyoncé, Rihanna, Chris Brown ,Adele, Wiz Khalifa, Maroon 5  AC/DC,Adam Lambert, Bon Jovi, Cascada, Cher Lloyd, Cheryl Cole, Chris Lawyer, Chris Lake, CobraStarship, Christina Aguleira, Conor Maynard, Coronita, Christopher S, Darin, Kat DeLuna, Demi Lovato, Miley Cyrus, Taio Cruz, Enrique Iglesias Example, GreenDay,Good Charlotte, Gym Class Heroes, Inna, Jennifer Lopez, Alexandra Stan, LMFAO, Train, Kanye West, Will. I . Am, Black Eye Peas, dubsteppek.  Ha rám tör a retro érzés akkor képes vagyok Michael Jacksont, Beatlest hallgatni.
-Te most felsorakoztattad a teljes zenei palettát.
-Tudom. otthon a barátnőm élő youtubenak hív. ha nem tud egy számot, akkor jövök én és megmondom neki.
-Sesével kezet foghattok. Ő is ugyan így van. Van most nagyon nagy kedvenced? -Gonza, csak úgy lökte a szavakat, kicsit gyorsan így kellett egy kis idő míg felfogom mit mondott.
-Van.  Train- Drive by, valamint Nicki Minaj Starship.
-Uh , csaj neked van ízlésed az biztos.
-tudom, és tudjátok mi a legjobb?
-Na mi?
-Most, hogy bekötöttem a mélynyomos hangfalakat, fetekerem maxra a hangerőt, és dübörög a zene a kocsimban!
-Te kötötted be? nézett döbbenten a kis török-német, azaz Mesut.
-Aha, de én mégegyszer el nem mondom. Kérdezt  Mackótestvért.
-Mackótestvér?-megint 4 válasz egyszerre.
-Ez idegesítő egy idő után. Amúgy Iker.
-Mi van vele?-jött a kérdés Sergiotól.
-Te ittál már kávét?-kérdeztem Sesétől-De Mackótestvér = Iker.
-Nem ittam. Majd iszok ha haza esek. Remélem Miriam csinált reggelit.Ha nem akkor kénytelen vagyok éhezni. -Itt rám nézett nagy bociszemekkel.
-Ne nézz rám! Én ma nem fogok főzni. Tegnap este is Te etted meg az összes kaját. Mi éheztünk Ikerrel.
-Nálad voltak vacsorázni, és nekünk nem is szoltatok?-Gonza
-Úgy volt, hogy Iker jön segíteni becuccolni, és jött vele Ramoszító is. Sült bolognait csináltam és megsúgom, hpgy ez az egyik specialitásom is. De nem ez a lényeg. Ramos csak annyit hagyott nekünk amit kiszedtünk magunknak. Megette az egészet. Pedig nem is kisadagot csináltam!
-Ja ez nem újdonság. mindig ez van, ha valami ízlik neki. -mondta Mes egy vállrándítás kíséretében.
-ja bocs!-mondtam mosolyogva.-De nem Sergio Ramos, nem fogok főzni.  Hozzám ne gyere.
-Jó nem megyek. Késöbb viszont bemézek és kijössz velem az edzésre?
-Ki.
-Rendben. Mou val is beszélni fogunk . Úgy készülj.
-oks. gyere majd be.Sziasztok srácok-köszöntem el tőlük és bementem a házba. A konyhába mentem és a lefőtt kávémat kiöntöttem a  bögrémbe. Felmentem a szobámba , bekepcsoltam a gépem és rá is írtam egyből a tesómra. Beszélgettünk mindenféle hülyeségről, közben anya is  felhívott, hogy miújság van velem. Elmondtam ugyan azokat amiket az öcsémnek, beszámoltam minden egyes pillanatomról. De csak azért mert anya ha rájön , hogy hazudok jobban fog nyomozni mint az FBI! Komolyan volt olyan , hogy ellógtam egy órámról, és azt adtam be , hogy elmaradt . Valahogy rájött , hogy hazudtam . De nem szidott le,csak megkért  arra, hogy ne hazudjak. Igazából nagyon szeretem a szüleimet, mert elég lazák, de közben szígorúak. Ezért is vagyok olyan amilyen. Erre most mondok egy példát. Szeretek úgy elmenni bulizni, hogy kicsit kihívó vagyok, de nem olyan , hogy a melleim kint vannak, a seggem alig takarja a ruha, egyszóval nem vagyyok Miss . Picsa. De mint az első fejezet elején mondtam, hogy nem vagyok szűz. Ez igaz, de nem fekszek le mindenkivel.  Ez az eset egyszer történt meg, mégpedig ez év januárjában. Idén végeztem. Január 27-én volt a szalagavató. Az akkori barátommal pont aznap voltunk félévesek, ezért döntöttem úgyhogy lefekszem vele. Elég biztosnak gondoltam a kapcsolatunkat, de kiderült, hogy csak azért volt velem együtt, hogy egy újabb stigulát húzzon be magának.Azóta sem volt barátom. Nem tudok megbízni a fiúkban/férfiakban. Akkortájt szoktam rá a dohányzásra is. Najó elég a múltamból. Inkább megyek és lefürdök, jót fog tenni nekem a hidegzuhany.

Sokáig folyattam magamra a vizet, majd kiszálltam a kádból és türkízkék törölközőmet ami pont takart mindent, megcsomóztam a mellem fölött, és kicsoszogtam a szobába ahol az ágyamon ült..
-Sergio!Te mit keresel itt?-azt mondtad késöbb jössz!
-Vivi, már legalább félórája itt ülök. 10 perc múlva el kell indulni az edzésre ami Valdebebasban lesz. CSak szólni jöttem. Amúgy csini a törcsi -mondta és kacsintott egyet.-Jól áll neked ez a szín.
-űöhm szólhattál is volna, akkor siettem volna.kérek egy pillanat türelmet. Felöltörök és összekaparom magamat. Köszönöm.
-Tetszett a reggeli akciód!
-Mármint melyik? Amikor azt tetettem, hogy nem veszek levegőt, vagy az amikor elötettek öltöztem?
-amikor nem vettél levegőt akkor nagyon megilyedtem. Nem volt jó tréfa. De az öltözéses dolog az tetszett. Most nem szeretnéd eljátszani? Nagyon szexi vagy, mondták már?
-De hiszen nem is ismersz ? Ennyire aggódni miattam-mondtam fejet rázva.- Csak szeretnéd. Nem fogom mostanában megtenni mégegyszer, csakis kizárólag azért csináltam , mert időhiányban voltam. Köszönöm, nem még senki sem mondta-itt visszagondoltam Ádámra az exemre, tudjátok az elöbb említettem. egyből rossz kedvem lett.
-Hé Törpe mi a baj? Valami rosszat mondtam?-nézett rám aggódva Sese.
-Nem, csak tudod az első hosszabb kapcsolatomban kiderült, hogy csak azért volt velem a srác, hogy egy újabb strigulát húzhasson a listájában. Nekem Ő volt az első. ez januárban történt, azóta nem is volt kapcsolatom, mert nem bízok meg a fiúkba/férfiakba. De titeket valamilyen hihetetlen oknál fogva hamar a szívembe zártalak. -mondtam lehajtott fejjel.
-Manó, figyelj rám ! Te gyönyörű vagy  a srácok megfordulnak utánad az utcán. Ne foglalkozz azzal a barommal, majd jön egy másik srác is akit meg fogsz tudni szeretni. Sokkal jobban szeretni fogod azt a valakit, csak egy ici-picit bízz benne. Minden kialakul majd. Most gondolj arra itt vagyunk mi , egy ideig, aztán jön a suli akkor arra fogsz koncentrálni, lehet, hogy közben meg találod a Nagy Őt . Bármikor szembe jöhet veled az utcán úgyhogy járj nyitott szemmel, rendben?-mondta Sese, de miközben mondta a beszédét, közelebb jött hozzám. Fejem felszegte és kaptam a homlokomra egy puszit. Erős karjaival pedig átkarolta a derekamat. -Megígéred, hogy amiatt a nyomorult miatt nem leszel többet szomorú?-suttogta a hajamba
-Meg-.mondtam.  De mivel kicsi vagyok csak az álláig érek így oda akartam neki egy puszit akartam adni , de Ő  lehajolt így a puszim a szájára ment.









4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Na ezek a srácok nem bírják a kiképzést :D :D Vivi aztán tényleg elég széleskörű palettán mozog zeneileg.Van valami abban, hogy "élő youtube" a beceneve.:D (Az Alejandro igenis jó szám, nekem az az egyik kedvencem, bár ízlések különböznek)
    Sese hogy belógott már :D és milyen kis cselesen oldotta meg a helyzetet a puszinál...hmmm...
    Várom a folytatást!:)

    Puszi:
    Detti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hola! Mou lehetne kicsit keményebb is :D Az élőyoutube nevet az egyik barátnőm akasztotta rám íyg gondoltam belefonom a történetbe.
      Sietek a résszel, ugyanis végzős leszek és nem sok időm lesz blogolni, úgyhogy addig is a lehető legtöbb részt szeretném megírni és felrakni.
      Puszi

      Törlés
  2. Hola Vivi:)

    A futás a srácokkal nagyon nagy volt :D
    Az "élő youtube" becenév szerintem is illik rá :D Éééééés Sergio csóóók *_*

    várom a folytatást nagyon :)
    xoxo:Titania

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hola Csajos!

      Próbálok eseménydús részeket írni, de ha lapos akkor szóljatok nyugodtan, valami ötletek kerítek és feldobom vele a sztorit.
      Sietni fogok a fejezettel!
      Puszi

      Törlés