2012. július 30., hétfő

III.

Olyan 5 óra körül hazamentem, azaz át a szomszédba. Ruhástól feküdtem be az ágyamba, már majdnem elaludtam amikor megszólalt a telefonom.
-Haló?!-morogtam a telefonba-Itt Vivianne Shepherd.
-Helló Álomszuszék, itt a legjobb barátnőd Vivien Tailor.-mondta jó kedvel a barátnőm
-Mi a francnak hívsz te reggel  5kor?! Tudom, hogy nálunk is annyi az idő. De tegnap áthívtak a szomszédba és megvolt a bemutatkozásom.-motyogtam
-Kisszívem én megyek melózni, na akokr meglátták mekkora egy alkesz vagy!-röhögött-legalább jó pasi?-látom magam elött ahogy az egyik szemöldökét huzigálja fel és le.
-Uhh igen nagyon jó, sőt a barátai is jól néznek ki. Rajtam kívül még a szomszédom nővére volt csaj. Szerinted?
-Vivi féle erezd el a hajamot nem vetettél be?
-Nem. De ha elmondom kit oltottam le akkor szakadni fogsz a röhögéstől.
-Nakit?-Kiváncsivá tettél!
-Cristiano 'Énvagyokazistenésénmindenkinekbejövökésmindekitmegfektetek18és60között' Ronaldo.
-ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ nem hiszem el. Szóval ki is a te szomszédod ha CR7 is ott volt?! Ha nem mondod el, 2 napon belül ott vagyok és én látogatom meg!-próbált fenyegetni.
-Ha te tudnád, de gyere nyugodtan hiányzol már most pedig csak 2 napja nem találkoztunk. Amúgy Sergio Ramos és a nővére Miriam a szomszédom. Tegnap pedig Casillasszal, Gonzaloval, Mesuttal, Marceloval, Xabival, Pepéval, Benzemával buliztam együtt.
-Kis mázlista. Hát szerintem csak 3 hét múlva megyek, addigra jó lenne ha rendet raknál a házban, azaz a dolgaidat pakold el, valamint ismerkedj a várossal vagyis NE VESSZ EL!-kiabálta  a mondat végét.
-Jójó nem lesz gond. Ha minden igaz ma érkezik az én kicsikém is !-mondtam egy sóhaj kíséretében. Még másfél órán keresztül beszélgettünk. Ránéztem az órára és láttam, hogy 7 óra lesz 10 percmúlva ezért felkeltem, felvettem egy melegítőalsót, egy sportmelltartót és az elmaradhatatlan tornacipőmet. Előkerestem a fülhallgatómat, a telefonomra rácsatlakoztattam. Az ajtót bezártam, a kulcsot eldugtam az egyik cserépbe.
Mikor jöttem tegnap láttam, hogy van egy park nem messze tőlem, így odaindultam. Egy ideje róttam a köröket. Nem tudom mennyi idő telhetett el mióta eljöttem otthonról, de úgy éreztem muszáj lesz megállnom különben összeesek. Megálltam, megnéztem mennyi az idő és döbbenten vettem tudomásul, hogy már 11 óra van. Nem baj, még egy kör levezetőnek tökéletes és hazaindulok.-gondoltam magamban, de el már nem indultam mert valaki megfogta a vállamat.
-Szia Te mióta futsz?-kérdezte a hátam mögül Iker.
-Szia 7 óra volt, hogy eljöttem otthonról. Most is csak azért álltam meg, hogy megnézzem mennyi az idő.
-Te eszednél vagy? Jól vagy nem szúr semmid? Ennyire azért ne szeress futni. Habár nem tudom miért futsz, hiszen tegnap azt mondtad nem sportolsz. Az alakod pedig kifogástalan, és ahogy így elnézlek nm lehetsz több mint vaságyastól 40 kg. Most viszont ha bele egyezel ha nem eljössz velem haza. Ramost kell keltenem, különben ma egésznap aludna nekünk pedig edzésünk van 1-től. Tényleg nem jössz ki?
-Igen eszemnél vagyok, ez meg sem kottyant. Nem nem szúr semmim. 45 kg vagyok vaságy nélkül. Amúgy is menni készültem , ez lett volna a levezető kör. Megnézném Sese másnapos arcát. Én is tudnék aludni, ha még ma nem is aludhattam. Nem inkább alszom. Tudod ki vagyok fáradva. Tegnap érkeztem délután 4-kor, majd este veletek ittam és buliztam, reggel amikor ágyba kerültem felhívott a barátnőm és amíg nem ért be dolgozni addig velem trécselt telefonon, majd felöltöztem és eljöttem futni. Ennyi a mai teljesítményem. Valamint délután hozzák meg a többi cuccom és a szépségemet is.
-hű büszke lehetsz magadra, hogy így bírod. Milyen szépséget hoznak? Meg nem kell segítség? Mert akkor átmegyek és segítek-mondta Iker , de közben már majdnem elöttem jártunk.
-ezt azért bírom mivel voltam úgy dolgozni, hogy elötte buliztam . Szerda reggel 5kor keltem mentem dolgozni, hazaértem este 8ra, mert 2 helyen dolgoztam egyszerre, majd elmentem bulizni és a buliból mentem dolgozni és ismét este 8ra értem haza, majd levezettem 30km-t a keresztszüleihez, és egész éjjel a kórházba voltam arra várva , hogy megszülessen az unokahúgom. És hajnali 4kor döntött úgy , hogy kiváncsi ránk.Így miután megnéztem nyomtam keresztéknek egyegy puszit és levezettem ismát 30km majd bevetettem magam az ágyba és aludtam  18 órát.
-Te aztán jól bírod. Én a felénél kidöltem volna, de aztmondtad vezettél. Mégis mit, hiszen nem lehetsz több 21-nél.
-Valójában 18 vagyok. most töltöttem be májusban. Motort vezettem. 16 évesen megkaptam rá a jogsít azóta akárhányszor motorra ülök a szüleim szétidegelik magukat, nehogy valami bajom legyen.
-motorozol? ezt nem néztem volna ki belőled.Olyan apuci kislányának tüntél.
-apuci pici lánya vagyok de nem a picsa formájú.A segítségedet elfogadom. Csinálok vacsit, úgyhogy úgy gyere.
-rendben olyan 4-5 körül itt vagyok. Addig is szia!-mondta és nyomott egy puszit az arcomra.
-oks várlak Szia.


Iker ment kelteni, én meg lefürödtem, hajatmostam, bementem a szobába előkerestem egy farmersortot, a fekete sarumat, fekete csőtoppal . Pénztárcámat és telefonomat fogva vizes hajjal beültem az autómba.
Fekete Honda Civic .     Belül minden vajszínű. Imádom! Keresztéknek is megkell köszönnöm. Majd felhívom őket ha haza értem.A legközelebbi szupermarketbe mentem ahol bevásároltam mindent a felvágottól kezdve a pékárun át továbbhaladva a ropogtatnivalóiga onnan tovább suhanva az alkoholig mindent vettem.  Azaz felvásároltam a boltot.  Haza érve kipakoltam mindent a helyére raktam. Már neki álltam volna a specialításomnak amikor csengettek.
-Hola! Vivianne Shepherdet keresem !-mondta egy futár.
-Hola én vagyok!
-Szállítmánya érkezett Magyarországról. 10 doboz és egy motor.
-Már vártam, kérem rakják csak le ide az udvarra.
-Rendben még valamit segítsünk? Mert ha nem akkor kérem itt írja alá.-mondta a srác és elém tolt egy mappát.
-Nem nincs semmi. Köszönöm.
-Mi köszönjük, hogy cégünket választotta.-mondta egy bájvigyor kíséretében.  A többiek lepakoltak. Viszont látásra remélem legközelebb is minket választ viszont látásra!
-Hola!-köszöntem és bementem megcsináltam a specialíttásom alapját azaz kifőztem a spagetti tésztát, és megcsináltam hozzá a bolognai szószt. Majd összekevertem a kettőt és 2 féle sajtot reszeltem rá. Ezt beraktam a hűtőbe, mert ráérek akkor megcsinálni amikor itt van Iker vagyis csak berakom a sütőbe.

Kimentem és a könnyebb dobozokat becipeltem a házba . a nehezeket meghagyom Ikernek. Nem vagyok én súlyemelő világbajnok, hogy velem egynehézségű dobozokat cipeljek.
Neki álltam elpakolni mindent a helyére. Azaz a DVD éd CD gyűjteményem a nappaliba került a HIFImmel együtt.  A ruháim is be kerültek a szekrénybe. A mélynyomós hangfalat pedig kivittem a garázsba és nekiálltam beszerelni a kocsiba. Imádom amikor dübörög a basszus a fülembe. Imádom magát a zenét. No music No life. Már majdnem végeztem amikor valaki átölelt hátulról.
-Hola szépség!- vigyorgott rám Ramos
-Te mit keresel itt?Amúgy szia -adtam neki egy puszit.
-Jöttem segíteni, de amint látom a nagyja megvan. De Te értesz a kocsikhoz?
-Keveset de értek. Akeresztapukám kocsiszerelő, sokat voltam vele a műhelyben, így értek hozzá.-vallottam be enyhén pirosló arccal.
-Pedig azt hittem, hogy elkényeztetett apuci kislánya vagy.
-iker is ezzel jött. Apuci kicsi lány vagyok, csak nem a picsafajta-mondtam, majd lecsuktam a csomagtartót-Akkor kössz segíteni?-kérdeztem
-Megyek megyek. Mit segítsek? Ja Iker üzeni, hogy késik mert a Mesterrel kell beszélnie. És mesélte, hogy milyen egy örült személy vagy Te! 4 órán keresztül futni?! És mivan ha nem is tudom történik veled valami?
-A dobozokat hozd be. Megvárjuk a kajával ha emiatt félt. Nem vagyok örült, voltam már fent sokkal tovább alvás nélkül, valamint semmi nem történik velem, ugyanis nincs semmi betegségem.Sőt az összeseredményem normális habár a vérnyomásom kicsit alacsony.De csak ennyi. Különben is nővérnek fogok tanulni, valamint van egy masször végzettségem. Biológia érettségim emelt szinten 98%os lett. Azaz csönd.
-De ez egy sportolónak is megterhelő!
-Márakinek. Én bírom a tempót ha gondolod holnap elmehetünk együtt?
-Rendben. Mikorra legyek kész? És mi lesz a kaja? Már éhes vagyok.
-Hord be a dobozokat addig berakom a sütőbe a kaját, és reggel 7re legyél készen.  Ha nem vagy itt nem várlak meg. Elmegyek egyedül.
-Itt leszek. Mi lenne ha Iker is jönne velünk? Vagy Mesut?
-Jöhet az összes engem nem zavarnak.De szólok , hogy nem vállalok felelősséget értetek, ha lesérültök így jartatok.
-Engem nem zavar hiszen van egy nővérke a közvetlen szomszédomban , biztosan ismered.
-Mi nem zavar?-esett be az ajtón Iker is.-Milyen finom illat van. Azt hiszem többet nem főzök ide fogok járni kajálni.
-Ja csak azt mondtam, hogy nem zavar ha lesérülök ugyanis a szomszédom egy nővér
-Hamarosan nővér! Addig még van egy kis idő. Elöbb el kéne kezdődnie a sulinak.
-De miért sérülnél le?
-Mert holnap reggel 7kor futni  mrgyünk jössz velünk? Mesutot is beszervezem.
-Végül is mehetünk. Kik lesznek még?
-Te, Sese, Özil valamint szerény személyem.-mondtam, és a hütőhöz metem kivettem 3 üveg sört. - Kértek?
-Kérek.
-Én is.
-Aludtál ma valamit Vivi?
-Nem. Elmentél én lefürödtem és hajat mostam valamint féléletemet a szupermarketben töltöttem majd nekiálltam a kajának meghozták a cuccaimat végre itt van a szépségem.  És elkezdtem pakolni, majd bekötöttem a mélynyomoshangfalat az autómba.
-Te nem aludtál semmit?
-A-a nem.-ittam egy kortyot a sörömből- hazamásztam 5 óra volt, majd felhívott a barátnőm és 7 kor meg elmentem futni. Majdnem 2 órán keresztül beszéltem a barátnőmmel. A többit meg tudod.
-Nem vagy semmi. De mikor lesz kaja? Kicsit nyűgös vagyok, mert nem aludtam ki magam és éhes is vagyok.
-Ma még semmit nem ettem , és nem is aludtam egy ideje szóval Kuss! Egyébként még 5 perc és kész!

-Ez nagyon finom! Igaza van Ikernek ezentúl ide járunk kajálni.
-Csak szeretnétek. Melót kell keresnem , hogy el tartsam magam.
-Mit szeretnél csinálni?
-Fogalmam sincs. Van masszőr és kozmetikus végzettségem, szóval mindent megpróbálok.
-Nálunk pont masször hiány van  nem Iker? Mou Mester valami ilyesmit beszélt
-De igen. Figyu holnap gyere ki velünk edzésre és beajánlunk
-Mivel háhálom meg én ezt nektek?
-zől Nekünk ! mondták egyszerre.
-Ezt bevállalom. A vacsi jó hangulatban telt. Ezek idióták kimerem jelenteni! Hamar belopták magukat a szívembe. Kiváncsi vagyok mi lesz a vége. Mi lesz ha el kell költöznöm mert nem lesz itt munka számomra.De nem szabad ilyenekre gondolnom
 


 



4 megjegyzés:

  1. Hola Csajszi!:)

    Imádtam ezt a részt :D Iker és Sergi milyen kis haspók :D ♥
    A futós rész na az nem semmi :O
    -Mivel háhálom meg én ezt nektek?
    -Főzől Nekünk ! ezt imádtam :D
    nagyon várom az ujrészt!
    xoxo:Titania

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hola Chica!
      örülök , hogy tetszik, sietek vele , de még meg kell írnom egy novellát, de sietni fogok ígérem!:D
      xx Vivi

      Törlés
  2. Szia Csajszi!

    4 órán át futni :O Fú az nem semmi....még jó, hogy nem lett semmi baja ettől.Ez tényleg megterhelő.
    Szegény Vivit mindenki apuci kicsi hercegnőjének nézi XD De miért? Szerintem nem olyan. :D
    Ikerke nagyon segítőkész :D Sergioval együtt meg nagy haspókok. :D Ezt az éhenkórász bandát! :D
    Remélem összejön neki az állás a Madridnál! :) :D
    Várom a folytatást!:)

    Puszi:
    Detti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Mondjuk ráfogom a fantáziámra és a le nem vezetett energiára! minden jön a maga idejében :DDD
      Sietek a folytatással, csak még holnapig vagyis ma éjfélig meg kell írnom egy novellát, mert versenyre jelentkeztem. De ma nem is holnap vagy holnap után hozom a rész! :D
      Puszi: Vivi

      Törlés