2012. augusztus 19., vasárnap

részlet a IX. fejezetből.

Sajnálom, de csak egy része van megírva... Pénteken, szombaton, sőt vasárnap is (azaz ma) bulizni voltam, íyg nem volt időm megírni a részt. De hoztam nektek egy kis részletet Olvassátok sok szeretettel.

-Sziasztok!-mondtam miközben felültem .
-Szia Manó!/Törpee!/Tesó-jött a 3 válasz egyszerre.
-Na mizujs?-kérdeztem
-Ezt mi is kérdezhetnénk. Amúgy semmi. A tesód tök jó fej!-mondta Iker.  Apuddal is megismerkedtünk. David szerint ki van fordulva magából, nem tudod miért?
-De igen. Tegnap este elmondtam neki, és kiakadt veszekedtünk a végén kitagadtattam magagam. röviden tömören ennyi.
-Kitagadott? Vivianne Marie Shepherd! Mégis mit mondtál neki? Mi lesz velem nélküled?
-Igen. Ne hívj a teljes nevemen.  Az igazat. Semmi ugyanis  megmondtam, hogy veletek ugyanúgy tartom a kapcsolatot, csak vele nem.  Ennyi. Ja és ma pakolj be magadnak jössz ki hozzám 1 hétre legalább. 
-Nem hívlak a teljes neveden , csak kicsit felhúzott a dolog. De tényleg mi lenne velem nélküled? Akkor börönd? Focis cuccokat vihetek?-nézett rám boci szemekkel.
-Semmi  nem lenne veled nélkülem vannak barátaid  ők helyettesítenének. És igen böröndöt hozz amúgy is mondani akartam.
-A Te helyed senki sem veheti át! Emlékszel amikor 3.-ban megvert a Patrik te meg bementél és kiosztottad? Azóta van ilyen erős kötelék közöttünk. Te vagy a Tesóm és senki sem vehet el tőlem!-mondta és megölelt.
-Én sem?- jött oda Sergio, és adott egy puszit a számra.
-Miről maradtunk le? -kérezte  az öcsém és Iker.
-Mit akartok tudni?
-Mindent!-jött egyszerre a válasz.
-Ez ilyesztő, nem akarjátok abba hagyni?
-Nem!
-Akkor mi sem mondunk semmit.-válaszoltunk Sergioval egyszerre.
-Akkor is meg fogom tudni!-mondta Iker durcásan . -Rá fogok jönni, csak kell egy kis idő.
-Hajrá, de nem tudsz majd minden részletet.-mondtam egy kacsintás kíséretében.




4 megjegyzés:

  1. Hola Csajszi :)
    Remélem jót buliztál :) A részlet nagyom jó lett már vátom a teljes részt :) puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hola Csajos!(:
      Uhh igen jót tett nekem. Láttam Sese hasonmást akivel táncoltam is *.**.* de a részleteket hagyjuk inkább :DD
      Próbálok sietnia résszel. 1 vagy 2 nap és kész lesz teljesen.
      puszi (L)

      Törlés
  2. pfuu Sese hasonmas? ajj de jo volt Neked *_*
    sok puszi ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon jól táncolt! De nem csak a tánctudása volt jó :D :$ A srác angol volt és Marcnak hívták :D de inkább nem áradozom róla:D

      Törlés