2012. július 28., szombat

II.

Az út egész türhető volt. legalábbis amire emlékszem, ugyanis végig aludtam az egészet. Furcsa volt úgy leszállni a buszról, hogy senki sem vár. Kerestem egy taxit és hazaszállítattam magam. Nem tudom milyen lesz egyedül , hiszen eddig ha anyuéktól csak 1, maximum 2 hétig voltam távol. De akkor sem egyedül voltam hanem a barátaimmal voltunk nyaralni. De most csak én és senki, azthiszem be fogok szerezni egy kutyát.
Az állomástól kb 15 perc autóútra volt a lakásom. Nagyon szép volt. elöl kis virágoskert, házul udvar medencével. A ház pedig egyszerűen gyönyörű . Barack színű fala van hófehér kerítéssel, fehérablakkerettel. Emeletes ház , de nem nagy. Fent 3 haló egy fürdő és egy mosdó. Lent is volt egy szoba egy nappali ebédlő, konyha, innen lehetett kimenni a teraszra és a hátsó udvarra. Itt volt még a garázs is. Valamint lent is volt wc és fürdő. Az összes szoba felvan szerelve bútorral és televízióval. A fürdő melletti szobát választottam gyorsan ledobáltam magamról a ruhákat és beálltam a zuhany alá. Jól esett a hűvös víz felforrt testemnek. Alig hogy kikászálódtam a zuhanykabinból megszólalt a csengő. Gyorsankikaptam babakék fürdőköppenyemet a böröndömből.
-Megyek!-kiabáltam.Az ajtóm elött Sergio Ramos állt és egy rá nagyon hasonlító nővel.
-Hola Miriam Ramos vagyok a szomszédod, láttunk mikor megérkeztél, és mivel ma lesz nálunk egy kis buli szeretnénk meghívni. Ez a fafej mellettem pedig a tesóm Sergio Ramos.
-Hola! Vivianne Shepherd. Köszönöm a meghívást még meggondolom. Elég hosszú út áll mögöttem főleg, hogy nem repülővel jöttem.
-lécci gyere el,- nézett rám  nagy boci szemekkel Sese.-amúgy van már ismerősöd Madridban?
-Najó elmegyek. Nem nincs ismerősöm mivel most járok először Madridba ugyanis ide fogok járni a nővérképző akadémiára. Abarátaim mind Magyarországon maradtak.
-Nővér? Engem ápolhatsz ha beteg vagyok-vigyorgott kajánul Sergio.
-Igen, mivel az orvosihoz túl hülye vagyok.-nevettem-és nem foglak, keress magadnak mást.
-Sese hagyd már szegényt. Este várunk akkor.
-Mit vigyek ?-kérdeztem
-Magad. mosolygott Miriam.
-Rendben. Akkor este átmegyek.
-Várunk. Szia-köszöntek el egyszerre.
-Sziasztok.

Felmentem a szobámba , a laptopomat elővettem meg a töltőt is hozzá. Bekapcsoltam a gépet és amíg betöltött addig kerestem estére egy ruhát.Amint felmentem msnre az öcsém rám is írt.
-Szia tesó! mizu? milyen volt az út? milyen a ház?
-szia öcsi:D semmi fáradt vagyok, valamint a szomszédok áthívtak magukhoz.Ja míg el nem felejtem Sergio Ramos tesója Miriam a szomszédom. A ház gyönyörű imádom! Majd ha kijöttök meglátjátok.
-rendben. a mama üzeni, hogy menj ki a garázsba ugyanis a kereszték ajándéka  ott van.
-rendicsek. majd megnézem.
-ugye tudsz róla, hogy szeretlek!
-mit szeretnél?
-én semmit. Már nem mondhatom a tesómnak?
-de csak ilyenkor mindig készülsz valamire. Ezért kérdeztem, de most megyek késöbb beszélünk. Vagy holnap. Anyuékat pusszantom. Szia Nyuszifül.-köszöntem el az öcsémet, majd nem várva a válaszára kikapcsoltam a gépet.

Egy egyszerű, de nagyszerű ruhát választottam.Balerina cipővel. Nem szeeretem a magassarkúkat, de ha kell elviselem.




Miután mindent előkészítettem, kimentem a garázsba ahol egy nem várt meglepetés várt. Mivel a jogosítványom megvolt így kaptam a keresztéktől egy autót. Nem nagy de  nekem tetszik. Már előre látom, hogy el fogok lustulni.De majd el járok futni. Holnap reggel újra nekikezdek az edzésprogramomnak.De most engedek a csábításnak és rendelek pizzát magamnak.

1 órán belül meg is hozták. Finom volt. Ha nem lesz kedvem kaját csinálni akkor innen rendelek magamnak. Ettem 2 szelet   pizzát ezzel jól is laktam. Felmentem a szobámba és felöltöztem, közben meghallom a szomszédból a zenét így már rájövök, hogy vannak vendégek. Nem tudom kikre számítsak vagy kikre ne. De nem filózom, lemegyek a táskám felkapom a vállamra és bezárom az ajtót, majd becsengetek a szomszédba. Egy enyhén illuminált Sergio nyit nekem ajtót.
-Szia szépség ! gyere beljebb. -tárja ki az ajtót- A srácok többsége itt van.-mondta és közbe a nappaliba kísért.
-Srácok Ő itt Miri új szomszédja Vivianne Shepherd.
-Sziasztok!-intettem félszegen.
-Hola Csajszi, Iker vagyok-jött oda hozzám a kapus és kaptam tőle egy puszit ,meg egy ölelést. Hozzám képes olyan nagy volt, hogy eltüntem az ölelő karok között.-Szia Vivianne . De csak Vivi, vagy Vii.
-Szia szépségem, Cristiano, de Te hívhatsz félistennek-jött oda Cristiano 'énvagyokaminenkiura' Ronaldo- Hola én meg megengedem neked, hogy ne szólj hozzám-mondta közben pedig ártatlan arcot vágtam. - Tudod, nem szeretem a nagyképű, bunkó és enyhén buzi beütésű embereket-mondtam ugyan olyan arccal, de közben csend lett a háttérben, még a zene is lehalkult.Mondandóm végeztével odamentem Mirihez.
-Van valami ütős pia?-kérdeztem
-Sergio , kéne valami ütős, gyere adj Vivinek-mondta még sokkos állapotban.Én bementem a konyhába és jó szokásomhoz híven felültem a konyhapultra.
-Kislány így még semki nem osztotta ki Crist!Graatulálok-mondta Sese. -De csinálok neked egy koktélt.
Miután megkaptam visszamentünk a nappaliba ahol az egyik sarokban ott gubbasztott Mr. Fefújt hólyag.
Én pedig folytattam a bemutatkozást. Az este folyamán megismerkedtem Pepével, Özillel, Marceloval, Benzemával, Higuaínnal, Xabi Alonsoval. Úgy érzem ez egy remek este volt. Valamikor hajnalban másztam át a házamba. Éppen elaludtam amikor valaki felhív.

4 megjegyzés:

  1. Szia Csajszi!:)
    ÁÁá ez szuper rész lett:) Meg érte rá várni :)
    Az a ruha csodaszéép *_*Na és ahogy Vivi leosztotta Ronit magam előtt láttam hogyaz arcára fagyott a vigyor :D Ramos a szomszééédbaaan ,huuuu én nagyon örülnék ha az én szomszédom is Ramos lenne (vagy csak legalább hasonlitana rá)
    Nagyon várom az ujrészt!:)
    xoxo:Titania

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia !
      Hmm igen igen el tudnám viselni , de megteszi egy hasonmás is . :P :DD
      Igyekszem sietni vele :)
      xx Vivi

      Törlés
  2. Szia!

    Én is ilyen szomszédot akarok! :D :D :D De beérném egy Higuaínnal is. :D :P
    Ronaldo...Istenem, de egoista! :D "Cristiano, de Te hívhatsz félistennek" Vivi jól kiosztotta! Nagyot nőtt a szememben a csaj. :D :D
    Jó lett és várom a folytatást! :)

    Puszi:
    Detti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia ! Igen jó is lenne! Lesznek még ilyen kis viták, köztük. Sietek vele :DD
      xx Vivi

      Törlés